Artikkel: "Impact of Green Innovation on Firm Value"

 



Meie viimaseks ülesandeks oli leida huvitav artikkel ning seda presenteerida teistele nii, et see ärataks nendes huvi artikli sisu vastu ning paneks kaasa mõtlema olulistel teemadel. Me otsustasime seda lahendada ühe huvitava, tavapärasest erineva, slideshowga ning mõtete kinnistumiseks kasutasime kahooti mängu. 

Esmalt küsisime slideshows vaatajatelt kolm küsimust, et tudengid hakkaksid koheselt kaasa mõtlema ning nö oma teadmiseid proovile panema mõeldes oma arvamuse peale ja seejärel tegeliku vastust ootama jäädes. Nendeks küsimusteks olid:

1) MIS ON ROHEINNOVATSIOON?
2) TOO MÕNI NÄIDE ROHEINNOVATSIOONI KOHTA.
3) MIS TE ARVATE, KUIDAS ROHEINNOVATSIOON ETTEVÕTTE VÄÄRTUST MÕJUTAB?

Järgmisena tõime välja roheinnovatsiooni mõiste ning kolm küsimust, millele artiklis Hiina suursaastajatest ettevõtetel põhinedes vastati. Roheinnovatsioon on oluline immateriaalne vara, mis mõjutab ettevõtte väärtust, aidates ettevõtetel muuta keskkonnasäästlikkuse eesmärk kasumlikuks investeeringuks. Artikli põhjal vastati kolmele küsimusele, mis viisid kolme hüpoteesini, nendeks olid:

1) Kuidas mõjutab roheinnovatsioon ettevõtte väärtust? Ettevõtte roheinnovatsioon mõjutab negatiivselt ettevõtte väärtust (Hiina suursaastajate näitel).

2) Kuidas mõjutab roheinnovatsioon ettevõtte finantspaindlikkust?  Roheinnovatsioon mõjutab negatiivselt ettevõtte finantspaindlikkust ning finantspaindlikkuse vähenemine toob kaasa ettevõtte väärtuse languse. 

3) Kuidas mõjutab roheinnovatsioon analüütikute kajastust? Ettevõtte roheinnovatsioon mõjutab negatiivselt analüütikute kajastust, mis omakorda vähendab ettevõtte väärtust.

Ning viimaks tegime asja mängulisemaks ja lõbusaks ning tõime sisse vana hea Kahooooti! Seal oli meil 5 küsimust artikli kohta, mis kinnistaks tudengite uusi teadmisi ning seoks artikli sisu nö päris maailmaga. Vastuste andmisel olid tudengid pigem tublid, kahe küsimuse puhul olid nad natukene ebakindlad, aga selleks jätamegi siia postituse alla meie artikli lingi, et kõik huvilised saaksid seda ise lugeda. Seletasime ka koha peal muidugi valede vastuste puhul uuesti ära, mis artiklis tegelikult mõeldud oli.

Näide ühest kahooti küsimusest: 


Artikli link

Põnevat lugemist ja juba järgmine postitus saab olema meie viimane, jääge ootama!

Kommentaarid