Tere tulemast!





Tervitused kõigile lugejatele! 

Meil on väga hea meel, et oled leidnud tee meie blogisse. Arvatavasti huvitavad ka Sind loovad lahendused, innovaatilised ideed ning nende mõlema rakendamine probleemide lahendamisel olenemata konkreetsest valdkonnast (kasvõi oma igapäevaelus).

Siin blogis näeb iganädalaselt meie edusamme Loovuse ja Innovatsiooni aine raames, kus proovime üheskoos oma maailmapilti avardades midagi õpetlikku ja vahvat korda saata. Tõotab tulla põnev teekond!


Et asi oleks aga aus, siis alustame algusest ja räägime igaüks endast lähemalt ka! 

Lubage tutvustada, meie loovad, innovatiivsed, innukad ja vägagi asjalikud Room 5 blogi autorid:


Triin


Olen TalTechi ärinduse 2. aasta tudeng ja minu peaerialaks on ärirahandus. Vaatamata sellele, et mu erialavalik on küllaltki teoreetiline, olen ma üsna loov inimene ja seetõttu valisin ka sel semestril aine nimega “Loovus ja Innovatsioon”. Olen pärit väiksest linnast Haapsalust. Terve elu vältel olen olnud aktiivne, tegelenud tantsimisega ja üleüldse erinevate hobidega (nt kunstikool, ratsutamine, kergejõustik, ujumine jms) - nüüdseks olen leidnud endale uue hobi, milleks on jõusaal. Lisaks kõigele eelnevale meeldib mulle lugeda raamatuid, vaadata seriaale ning isegi talisupelda.


Sten 


Olen 21-aastane ning ma pole pärit Tallinnast. Hetkel õpin TalTechis ärindust. Ma pean ennast ise seltskonnainimeseks, kellele meeldib üle kõige teisi naerma ajada. Lisaks meeldib mulle väga magusat süüa, eriti just jäätist - mu rekord on süüa 36 vahvlijäätist ühe päevaga. Vabal ajal meeldib mulle jõusaalis käia ja niisama mölutada. Ma ei salli kasse absoluutselt ning ma pigem seisan silmitsi kurja haukuva koeraga kui nurruva kassiga.


Melody

Mina olen Melody, ärinduse 2. aasta tudeng, kes on oma peaerialaks valinud juhtimise ja ettevõtluse. Olen pärit Pärnust ja seega ei kujutaks ette oma elu kuskil, kus meri on mu kodust kaugemal kui paar kilomeetrit. Ma olen tudengielus väga aktiivne ning hetkel olen TalTech Majandusteaduskonna Üliõpilaskogu turundus- ja kommunikatsioonijuht. Nagu mu nimigi ütleb, siis olen ma seotud ka muusikaga - olen õppinud pikalt klaverit ning lühemat aega ka kitarri, viiulit ja klarnetit. Kui vahetevahel juhtub, et mul on vaba aega, siis meeldib mulle raamatuid lugeda, looduses jalutada või küpsetada.


Simone

Mina olen Simone, väga paljud ei oska mu nime õigesti hääldada aga see käib nagu Simoooone. Mulle meeldib hullult sporti teha ja kogu mu vaba aeg ja raha läheb lennupiletite peale. Kui ma ei õpiks turundajaks, siis arvatavasti õpiksin loomaarstiks ja kodustaksin kõik kodutud loomad. Ma olen pidanud elus palju läbi elama, seega olen iga päeva eest tänulik ning iga saavutuse üle uhke!


Lisanna


Mina olen Lisanna, sõprade jaoks Lissu, kes on alati rõõmu ja energiat täis. Tavaliselt võib mind leida spordiradadelt või hoopis kuskilt head toitu nautimast. Kõige suurema naeratuse toob muidugi näole lennukile istumine ja järjekordselt maailma avastama minek. Tee turundusmaailma leidsin läbi Masterclassi ja ma soovitan sealseid classe kuulata kõigil - nii palju inspiratsiooni ja motivatsiooni! Lõpetuseks usun, et kui iga inimene naudib sajaga seda, mida ta teeb on nii palju suurem võimalus, et ta on päriselt õnnelik ja naudib iga hetke oma elust! Fun fact: ma olen arvatavasti rohkem ilusa lumise talve kui päikeseinimene.



Praeguseks kõik!

See ya järgmises postituses, kus räägime lähemalt, kuidas üksteisega tutvusime ja mis meid kõiki omavahel ühendab.

- Loviisa, Triin, Melody, Simone, Lisanna, Sten


Kommentaarid